Barion Pixel

A webáruházban az Ön számára is hatékony működéséhez kétféle sütit használunk.

Szükséges cookie-k
Ezek a cookie-k segítenek abban, hogy a webáruház használható és működőképes legyen, ezért ezeket nem lehet letiltani.

Marketing cookie-k
Ezek a cookie-k segítenek abban, hogy az Ön érdeklődési körének megfelelő reklámokat és termékeket jelenítsünk meg a webáruházban. Ezeket a cookie-kat le tudja tiltani, de kár lenne, mert egy csomó jó dologról maradna le.

Kérjük ha egyetért, kattintson az ELFOGADOM gombra! Ha változtatni szeretne ezen, akkor a Beállítások módosítása gombra. Köszönjük!

Gyakran ismételt kérdések

Segíthetünk?

Ha az alábbi gyakran feltett kérdések válaszai között nem találja meg az Ön kérdésére a választ, keressen minket:

Kapcsolati oldalunk>>

Milyen szállítási módokat választhatok? Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

Erről bővebben a SZÁLLÍTÁS ÉS FIZETÉS menüpontban tájékozódhat.

Mennyibe kerül a szállítás? Hogyan tudok fizetni a termékekért?

Erről bővebben a SZÁLLÍTÁS ÉS FIZETÉS menüpontban tájékozódhat.

Mit tegyek, ha valamivel nem voltam elégedett és reklamálni szeretnék?

Reklamációt a kapcsolat oldalon található űrlap kitöltésével, vagy az alább megadott email címre küldött e-mailben küldhet nekünk. a lehető legrövidebb időn belül igyekszünk megoldani az Ön által jelzett esetet, problémát.

Kapcsolati oldalunk>>

Email: info@pelenkavilag.hu

Mi a teendő, ha nem tetszik a termék, és vissza szeretném küldeni?

A törvényileg meghatározott 14 napos elállási jog azt jelenti, hogy 14 naptári napon belül akár indoklás nélkül is visszavesszük az interneten megvásárolt terméket, ha Ön meggondolta Magát. Ön az elállási jogát a szerződés megkötése és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

Erről bővebben a TERMÉK VISSZAKÜLDÉS menüpontban tájékozódhat.

Sikeresen feladtam egy rendelést. Mi történik ezután?

A hozzánk beérkezett rendeléseket e-mailben visszaigazoljuk. A rendelést érintő további fontos eseményekről e-mail formájában folyamatosan tájékoztatjuk a vásárlót. Emailt küldünk a feldolgozás megkezdéséről, a számla kiállításáról, illetve akkor is, amikor átadjuk a lezárt csomagot a futárnak vagy a FoxPost-nak. A rendelés állapota tehát minden esetben lépésről lépésre követhető.

Ha valamilyen rendkívüli esemény történik, pl. a kiválasztott termék hiánycikk lett, erről is azonnal küldünk értesítő emailt, illetve tájékoztatjuk a további lehetőségekről is.

Ha nem vagyok regisztrált felhasználó, akkor is tudok vásárolni?

Igen, a regisztráció nem feltétele a vásárlásnak.

Regisztráció után máris beléphetek a megadott adataimmal?

Igen.

Hogyan törölhetem a megrendelésemet?

A megrendelés törlésének igényét kérjük jelezze e-mailben az info@pelenkavilag.hu címre. Rendelési azonosítót kérjük feltüntetni.

Hogyan regisztrálhatok?

Kattintson a jobb felső menüsorban található "BELÉPÉS" menüpontra és a megjelenő Hozz létre saját fiókot linkre, majd töltse ki a megjelenő adatokat.

Továbbá van lehetősége belépni Facebook profiljával is, ezt a "BELÉPÉS" menüpontra való kattintás után, a Facebook belépés gombra kattintva érhető el.