Ha az alábbi gyakran feltett kérdések válaszai között nem találja meg az Ön kérdésére a választ, keressen minket:
Milyen szállítási módokat választhatok? Mikor kapom meg a megrendelt terméket?
Erről bővebben a SZÁLLÍTÁS ÉS FIZETÉS menüpontban tájékozódhat.
Mennyibe kerül a szállítás? Hogyan tudok fizetni a termékekért?
Erről bővebben a SZÁLLÍTÁS ÉS FIZETÉS menüpontban tájékozódhat.
Mit tegyek, ha valamivel nem voltam elégedett és reklamálni szeretnék?
Reklamációt a kapcsolat oldalon található űrlap kitöltésével, vagy az alább megadott email címre küldött e-mailben küldhet nekünk. a lehető legrövidebb időn belül igyekszünk megoldani az Ön által jelzett esetet, problémát.
Email: info@pelenkavilag.hu
Mi a teendő, ha nem tetszik a termék, és vissza szeretném küldeni?
A törvényileg meghatározott 14 napos elállási jog azt jelenti, hogy 14 naptári napon belül akár indoklás nélkül is visszavesszük az interneten megvásárolt terméket, ha Ön meggondolta Magát. Ön az elállási jogát a szerződés megkötése és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.
Erről bővebben a TERMÉK VISSZAKÜLDÉS menüpontban tájékozódhat.
Sikeresen feladtam egy rendelést. Mi történik ezután?
A hozzánk beérkezett rendeléseket e-mailben visszaigazoljuk. A rendelést érintő további fontos eseményekről e-mail formájában folyamatosan tájékoztatjuk a vásárlót. Emailt küldünk a feldolgozás megkezdéséről, a számla kiállításáról, illetve akkor is, amikor átadjuk a lezárt csomagot a futárnak vagy a FoxPost-nak. A rendelés állapota tehát minden esetben lépésről lépésre követhető.
Ha valamilyen rendkívüli esemény történik, pl. a kiválasztott termék hiánycikk lett, erről is azonnal küldünk értesítő emailt, illetve tájékoztatjuk a további lehetőségekről is.
Ha nem vagyok regisztrált felhasználó, akkor is tudok vásárolni?
Igen, a regisztráció nem feltétele a vásárlásnak.
Regisztráció után máris beléphetek a megadott adataimmal?
Igen.
Hogyan törölhetem a megrendelésemet?
A megrendelés törlésének igényét kérjük jelezze e-mailben az info@pelenkavilag.hu címre. Rendelési azonosítót kérjük feltüntetni.
Hogyan regisztrálhatok?
Kattintson a jobb felső menüsorban található "BELÉPÉS" menüpontra és a megjelenő Hozz létre saját fiókot linkre, majd töltse ki a megjelenő adatokat.
Továbbá van lehetősége belépni Facebook profiljával is, ezt a "BELÉPÉS" menüpontra való kattintás után, a Facebook belépés gombra kattintva érhető el.