Ha az alábbi gyakran feltett kérdések válaszai között nem találod meg a kérdésére a választ, keress minket:
Milyen szállítási módokat választhatok? Mikor kapom meg a megrendelt terméket?
Erről bővebben a SZÁLLÍTÁS ÉS FIZETÉS menüpontban tájékozódhatsz.
Mennyibe kerül a szállítás? Hogyan tudok fizetni a termékekért?
Erről bővebben a SZÁLLÍTÁS ÉS FIZETÉS menüpontban tájékozódhatsz.
Mit tegyek, ha valamivel nem voltam elégedett és reklamálni szeretnék?
Reklamációt a kapcsolat oldalon található űrlap kitöltésével vagy az alább megadott email címre küldött e-mailben küldhetsz nekünk. a lehető legrövidebb időn belül igyekszünk megoldani az általad jelzett esetet, problémát.
Email: info@pelenkavilag.hu
Mi a teendő, ha nem tetszik a termék és vissza szeretném küldeni?
A törvényileg meghatározott 14 napos elállási jog azt jelenti, hogy 14 naptári napon belül akár indoklás nélkül is visszavesszük az interneten megvásárolt terméket, ha meggondoltad magad. Az elállási jogod a szerződés megkötése és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatod.
Erről bővebben a TERMÉK VISSZAKÜLDÉS menüpontban tájékozódhatsz.
Sikeresen feladtam egy rendelést. Mi történik ezután?
A hozzánk beérkezett rendeléseket e-mailben visszaigazoljuk. A rendelést érintő további fontos eseményekről e-mail formájában folyamatosan tájékoztatjuk a vásárlót. Emailt küldünk a feldolgozás megkezdéséről, a számla kiállításáról, illetve akkor is, amikor átadjuk a lezárt csomagot a futárnak vagy a FoxPost-nak. A rendelés állapota tehát minden esetben lépésről lépésre követhető.
Ha valamilyen rendkívüli esemény történik, pl. a kiválasztott termék hiánycikk lett, erről is azonnal küldünk értesítő emailt, illetve tájékoztatunk a további lehetőségekről is.
Ha nem vagyok regisztrált felhasználó, akkor is tudok vásárolni?
Igen, a regisztráció nem feltétele a vásárlásnak.
Regisztráció után máris beléphetek a megadott adataimmal?
Igen.
Hogyan törölhetem a megrendelésemet?
A megrendelés törlésének igényét kérjük jelezd e-mailben az info@pelenkavilag.hu címre a rendelési azonosító feltüntetésével vagy válaszolj a rendeléskor kapott e-mail-re.
Hogyan regisztrálhatok?
Kattints a jobb felső menüsorban található "BELÉPÉS" menüpontra és a megjelenő Hozz létre saját fiókot linkre, majd töltsd ki a megjelenő adatokat.
Továbbá van lehetőséged belépni Facebook profiloddal is, ez a "BELÉPÉS" menüpontra való kattintás után, a Facebook belépés gombra kattintva érhető el.