Barion Pixel

A webáruházban a számodra is hatékony működéséhez kétféle sütit használunk.

Szükséges cookie-k: Ezek a cookie-k segítenek abban, hogy a webáruház használható és működőképes legyen, ezért ezeket nem lehet letiltani.

Marketing cookie-k: Ezek a cookie-k segítenek abban, hogy az érdeklődési körödnek megfelelő reklámokat és termékeket jelenítsünk meg a webáruházban. Ezeket a cookie-kat le tudod tiltani, de kár lenne, mert egy csomó jó dologról maradnál le.

Kérjük ha egyetértesz, kattints az ELFOGADOM gombra! Ha változtatni szeretnél ezen, akkor a Beállítások módosítása gombra. Köszönjük!

Gyakran ismételt kérdések

Segíthetünk?

Ha az alábbi gyakran feltett kérdések válaszai között nem találod meg a kérdésére a választ, keress minket:

Kapcsolati oldalunk>>

Milyen szállítási módokat választhatok? Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

Erről bővebben a SZÁLLÍTÁS ÉS FIZETÉS menüpontban tájékozódhatsz.

Mennyibe kerül a szállítás? Hogyan tudok fizetni a termékekért?

Erről bővebben a SZÁLLÍTÁS ÉS FIZETÉS menüpontban tájékozódhatsz.

Mit tegyek, ha valamivel nem voltam elégedett és reklamálni szeretnék?

Reklamációt a kapcsolat oldalon található űrlap kitöltésével vagy az alább megadott email címre küldött e-mailben küldhetsz nekünk. a lehető legrövidebb időn belül igyekszünk megoldani az általad jelzett esetet, problémát.

Kapcsolati oldalunk>>

Email: info@pelenkavilag.hu

Mi a teendő, ha nem tetszik a termék és vissza szeretném küldeni?

A törvényileg meghatározott 14 napos elállási jog azt jelenti, hogy 14 naptári napon belül akár indoklás nélkül is visszavesszük az interneten megvásárolt terméket, ha meggondoltad magad. Az elállási jogod a szerződés megkötése és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatod.

Erről bővebben a TERMÉK VISSZAKÜLDÉS menüpontban tájékozódhatsz.

Sikeresen feladtam egy rendelést. Mi történik ezután?

A hozzánk beérkezett rendeléseket e-mailben visszaigazoljuk. A rendelést érintő további fontos eseményekről e-mail formájában folyamatosan tájékoztatjuk a vásárlót. Emailt küldünk a feldolgozás megkezdéséről, a számla kiállításáról, illetve akkor is, amikor átadjuk a lezárt csomagot a futárnak vagy a FoxPost-nak. A rendelés állapota tehát minden esetben lépésről lépésre követhető. 

Ha valamilyen rendkívüli esemény történik, pl. a kiválasztott termék hiánycikk lett, erről is azonnal küldünk értesítő emailt, illetve tájékoztatunk a további lehetőségekről is.

Ha nem vagyok regisztrált felhasználó, akkor is tudok vásárolni?

Igen, a regisztráció nem feltétele a vásárlásnak.

Regisztráció után máris beléphetek a megadott adataimmal?

Igen.

Hogyan törölhetem a megrendelésemet?

A megrendelés törlésének igényét kérjük jelezd e-mailben az info@pelenkavilag.hu címre a rendelési azonosító feltüntetésével vagy válaszolj a rendeléskor kapott e-mail-re. 

Hogyan regisztrálhatok?

Kattints a jobb felső menüsorban található "BELÉPÉS" menüpontra és a megjelenő Hozz létre saját fiókot linkre, majd töltsd ki a megjelenő adatokat.

Továbbá van lehetőséged belépni Facebook profiloddal is, ez a "BELÉPÉS" menüpontra való kattintás után, a Facebook belépés gombra kattintva érhető el.